September 5, 2015

Pilot Rock, Oregon (August 8th)

Pilot Rock, one of the landmark in Oregon.

Here are some pictures taken on the hike to Pilot Rock.
We couldn't climb all the way to the top of the rock because we got scared to do rock climbing.
I was amazed the dryness in this region...  I didn't get as much sweat as in Japan.

オレゴンのランドマークのひとつ、パイロット・ロック周辺を歩いてきました。
ロッククライミング的なことをしないといけないところがあったので、岩の頂上までは登れませんでしたが、日本とは違った雰囲気の散策は楽しかったです。
(乾燥していて、暑くても日本ほど汗をかきませんでした。)

Another lovely couple.

We found a deer looking at us.

 




The ground was dried up.





ヨツバヒヨドリ風。

イワベンケイ風の多肉植物。



It was dusty because of mountain fires.
山火事の影響で霞んでいます。




ここで私たちは敗退…登れたとしても下りる時が怖いので…
鎖とかロープは設置されてません。


岩の頂上に木が生えています。


オトギリソウの仲間かなぁ…

No comments: